Napi inspiráció – Miért szeretek vegán lenni?

Közel egy éve élem vegánként az életemet, és egy dolgot biztosan tudok: életem legjobb döntését hoztam meg tavaly nyáron, amikor szakítottam addigi életmódommal és egyik napról a másikra húsevőből vegán lettem. Számomra még mindig hihetetlen, hogy mennyi mindent ad nekem ez az életmód, és mennyi mindent tanultam eddig és tanulok még mindig, minden egyes nap – magamról és a világról. Éppen ezért arra gondoltam, inspirációképpen megosztom Veletek, hogy én miért érzem jól magam vegánként, nekem mit adott ez az életmód, és szerintem miért jó vegánnak lenni:

Mert végre úgy élhetek, hogy nem kell hozzá bántani egyetlen állatot sem.

Mert tudom, hogy így többet teszek a fenntartható fejlődésért.

Mert tele vagyok energiával.

Mert mióta vegán vagyok, még a nátha is messziről elkerül.

Mert rengeteg mindent fedeztem fel, egy új világ nyílt meg előttem.

Mert sokkal tudatosabban gondolkodom.

Mert nem küzdök a folyamatos fáradtság és erőtlenség érzéssel.

Mert végre van energiám a napi rendszeres testmozgáshoz, ráadásul sokkal jobban teljesítek, mint valaha.

Mert fantasztikusan finom ételeket alkothatok tisztán növényi alapanyagokból, mégsem kerül senkinek az életébe.

Mert boldoggá tesz a tudat, hogy igenis tehetek valamit a környezetért, még ha apróságnak tűnik is.

Mert másokat is lelkesebben bátorítok az egészségtudatosabb életmódra.

Mert sokkal befogadóbb, intuitívabb lettem a tiszta, növényi ételeknek köszönhetően.

Mert most már tudom, hogy minden csak választás kérdése.

Mert nem kell lemondanom semmiről, hiszen mindenre van vegán alternatíva, és nem kell hozzá ártanom senkinek.

Mert sokkal jobban odafigyelek a környezetemben élőkre – emberekre és állatokra egyaránt.

Mert rengeteget tanultam magamról.

Mert türelmet, toleranciát és tiszteletet tanultam mások iránt.

Mert minden kezdeti nehézség ellenére jobban érzem magam, mint valaha.

Mert megéri változtatni, még ha nehéz is meghozni a döntést.

Mert egészségesebb vagyok – testileg és lelkileg egyaránt.

Mert jobban odafigyelek magamra, és vigyázok a testemre.

Mert a testi tisztulásnak köszönhetően sokkal nyugodtabb lettem, megtanultam befelé figyelni.

Mert a vegánság csodálatos testi és lelki változásokat hoz.

Mert a vegánság a jövő!

 

Reklámok

Szólj hozzá!

